Room 1 | Room 2 | |
09:00 - 09:30 | <!--:pl--><strong>Rejestracja uczestników</strong><!--:--> | |
09:30 - 10:10 |
Room 1
<!--:pl-->Zabawy z programowaniem, elektroniką i drukiem 3D- Sebastian Szczepański<!--:--> |
Room 2
<!--:pl-->Jak zaplanować i wdrożyć dobre praktyki zapobiegania nadużyciom teleinformatycznym krok po kroku- Dariusz Łydziński<!--:--> |
10:15 - 10:55 |
Room 1
<!--:pl-->Optymalizowanie wydajności aplikacji .NET- Maciej Zagozda<!--:--> |
Room 2
<!--:pl-->Gamedev na fali- Sebastian Barabanow<!--:--> |
10:55 - 11:20 | <!--:pl--><strong>Przerwa kawowa</strong><!--:--> | |
11:20 - 11:40 |
<!--:pl-->Orientacja na wynik - jak sposób myślenia wpływa na osiągane rezultaty - Sebastian Marzjan (Wikia)<!--:--> |
|
11:45 - 12:25 |
Room 1
<!--:pl-->Object Oriented Ruby- Michał Papis<!--:--> |
Room 2
<!--:pl-->Linux w systemach wbudowanych i Open Source w Biznesie, czyli dlaczego wielkie konglomeraty inwestują w wolne oprogramowanie- Roman Ulan<!--:--> |
12:25 - 12:55 | <!--:pl--><strong>Przerwa targowa</strong><!--:--> | |
12:55 - 13:35 |
Room 1
<!--:pl-->Microsoft Azure - IaaS, PaaS i Open Source- Michał Smereczyński<!--:--> |
Room 2
<!--:pl-->7 przypadków webdevelopera, gdzie klient nie widzi problemu i wie lepiej. O praktycznym podejściu do projektowania witryn internetowych- Sebastian Dajnowiec<!--:--> |
13:35 - 14:00 | <!--:pl--><strong>Losowanie nagród i zakończenie wydarzenia</strong><!--:--> |